pratilipi-logo Pratilipi
English

ତୁମ ପାଇଁ(କଵିତା)

4.9
71
କବିତା ସଂଗ୍ରହପ୍ରେମ

.                      ତୁମ ପାଇଁ .....            ତୁମ ଆଖିର ସେଇ ପଵିତ୍ରତା  କେଉଁଠି ମୁଁ ଖୋଜି ପାଏନା  ।। ତୁମ ହୃଦୟ ର ପରିଭାଷା କୁ    ଆଜି ମଧ୍ୟ ଵୁଝିପାରେନା  ।। ତୁମ ସାମ୍ନାରେ ଵାରମ୍ବାର ହାରିଯିଵାର କାରଣ ପାଏନା  ...

Read now
About
author
G Santoshi

Currently I am working as an officer in a public sector bank.I think your own passion is the greatest motivation.It is not possible for me to write everyday but whenever I get time I do to write stories or poems.I love Odia stories and poems and also love to write.

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    01 May 2020
    Khub sundar rachana mam
  • author
    11 August 2021
    ଅତି ଚମତ୍କାର ଓ ସୁନ୍ଦର ଭାବ ଅଭିବ୍ୟକ୍ତିର ସାରସ୍ବତମୟ କବିତା " ତୁମ ପାଇଁ" । ଶବ୍ଦ ଓ ଭାବରେ ଏତେ ନିବିଡତା ଓ ଅ।ନ୍ତରିକତା ଭାବ ଭରି ରହିଛି ଯେ, ତାକୁ ଭାଷାରେ ଅଭିବ୍ୟକ୍ତ କରିବା ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ । କବିତାରେ ଅ।ତ୍ମ ଅନ୍ବେଷାର ଛବି ସାରସ୍ବତ ଭୂମିକୁ କରିଛି ସଜଳ, ଛଳଛଳ । ସାଂପ୍ରତିକ ସାରସ୍ବତ ଜଗତରେ ଏହା ନିଶ୍ଚିତ ଏକ ଅ।ଗଧାଡିର ଅନୁପମ ସୃଜନ।
  • author
    ବେଳେ ବେଳେ ହାରିବାରେ ଯେଉଁ ଆନନ୍ଦ ମିଳେ ଜିତିବାରେ ମିଳେନା ବଢିଆ
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    01 May 2020
    Khub sundar rachana mam
  • author
    11 August 2021
    ଅତି ଚମତ୍କାର ଓ ସୁନ୍ଦର ଭାବ ଅଭିବ୍ୟକ୍ତିର ସାରସ୍ବତମୟ କବିତା " ତୁମ ପାଇଁ" । ଶବ୍ଦ ଓ ଭାବରେ ଏତେ ନିବିଡତା ଓ ଅ।ନ୍ତରିକତା ଭାବ ଭରି ରହିଛି ଯେ, ତାକୁ ଭାଷାରେ ଅଭିବ୍ୟକ୍ତ କରିବା ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ । କବିତାରେ ଅ।ତ୍ମ ଅନ୍ବେଷାର ଛବି ସାରସ୍ବତ ଭୂମିକୁ କରିଛି ସଜଳ, ଛଳଛଳ । ସାଂପ୍ରତିକ ସାରସ୍ବତ ଜଗତରେ ଏହା ନିଶ୍ଚିତ ଏକ ଅ।ଗଧାଡିର ଅନୁପମ ସୃଜନ।
  • author
    ବେଳେ ବେଳେ ହାରିବାରେ ଯେଉଁ ଆନନ୍ଦ ମିଳେ ଜିତିବାରେ ମିଳେନା ବଢିଆ