pratilipi-logo Pratilipi
English

An Ode to my late Wife

5
9
छोटी कवितायें

You were like a brightening star, a light-house of love....

Read now
About

रिटायर्ड बैंकर हास्य, और चिंतन

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    28 মে 2020
    Oh...😔very touching lines sir🙏🙏🙏
  • author
    28 মে 2020
    🙏🙏😔😔😔🙏🙏
  • author
    अंजलि
    28 মে 2020
    ,😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    28 মে 2020
    Oh...😔very touching lines sir🙏🙏🙏
  • author
    28 মে 2020
    🙏🙏😔😔😔🙏🙏
  • author
    अंजलि
    28 মে 2020
    ,😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏