pratilipi-logo Pratilipi
English

CYBER CRIME

5
15
socialliterature

Cyber crime is a crime happens via internet or on any online apps like Instagram,Facebook. Cyber crime case files are reported to Cyber police. Well actually how people become victim of this ...

Read now
About
author
Amullya verma

A becoming writer

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    pallavi verma
    07 जून 2020
    very good effort, keep it up
  • author
    Rutika Jadhav
    16 अक्टूबर 2020
    Very Effective👍
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    pallavi verma
    07 जून 2020
    very good effort, keep it up
  • author
    Rutika Jadhav
    16 अक्टूबर 2020
    Very Effective👍