pratilipi-logo Pratilipi
English

dad.....

4.6
377
modernlove

daughters love

Read now
About
author
Kailas Thakare

वाट अळथळ्यांत गुंतली; उत्तरे प्रश्नांशी रुसली; मन कवी झाले माझे, प्रीतीशी शब्द जनु गुंफली.....!

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    10 December 2020
    great poem!!!👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻🔥🔥🔥🔥really loved it!!!❤️❤️❤️❤️
  • author
    25 August 2021
    Really liked it very much. So nice.
  • author
    Snehal Raut
    09 March 2019
    amazing..🌟🌟amazing..🌟🌟 amazing..🌟🌟
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    10 December 2020
    great poem!!!👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻🔥🔥🔥🔥really loved it!!!❤️❤️❤️❤️
  • author
    25 August 2021
    Really liked it very much. So nice.
  • author
    Snehal Raut
    09 March 2019
    amazing..🌟🌟amazing..🌟🌟 amazing..🌟🌟