pratilipi-logo Pratilipi
English

Memories in A Summer Rain

5
25
romance

my new poem         'Memories In a summer Rain' Lonely feelings wakeup. In a summer rain. Rain drops like love drops. Migrating birds flying. Like an ancient rhyme. Raindrops like arrows. Arrows ...

Read now
About
author
Arvind Poems
Reviews
  • author
    Your Rating

  • Sorry! No Reviews found for this content!
  • author
    Your Rating

  • Sorry! No Reviews found for this content!