pratilipi-logo Pratilipi
English

My Superman

5
12
ପ୍ରେମଆଧୁନିକ

My love, I miss u everyday,  In my heart only and only u stay. My wish, I've told to the shining moon, Let it happen ...

Read now
About
author
Debadarsini Swain

ବରିଷ୍ଠ ରାଜସ୍ବ ସହାୟିକା, ଜିଲ୍ଲାପାଳ ଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ, ଢେଙ୍କାନାଳ

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    29 ଅପ୍ରେଲ 2020
    Very good writing style mam
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    29 ଅପ୍ରେଲ 2020
    Very good writing style mam