pratilipi-logo Pratilipi
English

Poem: funny but true

4.8
83
modernromance

my love towards her

Read now
About
author
Raghu Surya Teja

నా జీవితమనే అనంత ఆకాశంలో శశినీ నేనే నిశినీ నేనే😊 Love to be in absolute serenity ❤️

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Avs Teddy "Teddy"
    03 ஜனவரி 2020
    వాహ్.. అదరగొట్టేసారు .. funny and feel too
  • author
    Suvidha Pandith
    01 ஏப்ரல் 2020
    wow, it's amazing...
  • author
    26 மார்ச் 2020
    very nice. 👌👌👌
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Avs Teddy "Teddy"
    03 ஜனவரி 2020
    వాహ్.. అదరగొట్టేసారు .. funny and feel too
  • author
    Suvidha Pandith
    01 ஏப்ரல் 2020
    wow, it's amazing...
  • author
    26 மார்ச் 2020
    very nice. 👌👌👌