pratilipi-logo Pratilipi
English

પાનખર...

4.5
10
ટૂંકી કવિતા

પાનખર... ...

Read now
About
author
Dharti Parmar

do follow my Instagram account @ashmita_1616 ✍

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Vrajesh Brahmbhatt
    29 March 2020
    nice
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Vrajesh Brahmbhatt
    29 March 2020
    nice