pratilipi-logo Pratilipi
English

ଇନ୍ଦ୍ରିୟଙ୍କ ବାଦ

1
କବିତା ସଂଗ୍ରହ

Read now
About
author
Pabitra Dash

ମୁଁ ସାଧାରଣ ମଣିଷ ଟିଏ,କବି କି ଲେଖକ ନୁହେଁ ।ଏମିତି ବେଳେ ବେଳେ କିଛି ଲେଖିଦିଏ ମୋର ଆତ୍ମସନ୍ତୋଷ ପାଇଁ ।

Reviews
  • author
    Your Rating

  • Sorry! No Reviews found for this content!
  • author
    Your Rating

  • Sorry! No Reviews found for this content!