pratilipi-logo Pratilipi
English

ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ.....(କବିତା)

4.9
69

ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ ,....... (କଵିତା) ଦୁନିଆ କହୁଛି      ମୁଁ ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ ସାଜିଛି ।...... ଅଵିରରେ ରଙ୍ଗ ନାହିଁ                     ଖେଳୁଛି ମୁହିଁ  ।। ବାଦଲରେ ବର୍ଷା ନାହିଁ                      ଭିଜୁଛି ମୁହିଁ  ।। ...

Read now
About
author
G Santoshi

Currently I am working as an officer in a public sector bank.I think your own passion is the greatest motivation.It is not possible for me to write everyday but whenever I get time I do to write stories or poems.I love Odia stories and poems and also love to write.

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Suprava Mohanty
    03 August 2020
    ଆପଣଙ୍କ କବିତାରେ ଗୋଟେ ନିଆରା ବାସ୍ନା 👌👌
  • author
    21 August 2021
    କବିତା " ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ " ରୋମାଣ୍ଟିକ ଚେତନାର ଏକ ନିଚ୍ଛକ ଚିତ୍ର। ଉପମେୟ ଓ ଉପମାନର ସଂଶ୍ଳେଷଣ କବିତାର ଭାବଭୂମିରେ ଅନୁପମ ସାରସ୍ବତ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଭରି ଦେଇଛି। ରଂଗ ନାହିଁ ଖେଳୁଛି, ବର୍ଷା ନାହିଁ ଭିଜୁଛି, ବସନ୍ତ ନାହିଁ ମଳୟ ଛୁଉଁଛି, ଲହରୀ ଥମୁନି ବାଲିଘର ଗଢୁଛି, ଚନ୍ଦ୍ରମା ନାହିଁ ଚାନ୍ଦିନୀ ଦେଖୁଛି, ଜଳ ନାହିଁ ବୁଡିଯାଉଛି ଭଳି ବିଭିନ୍ନ ଚମତ୍କାରୀ ଚିତ୍ରକଳ୍ପ ଓ ଏହାର ସାଂଗିତିକତା ମୂଲ୍ୟବୋଧ କବିତାକୁ ଉଚ୍ଚାଂଗ ଶିଖରକୁ ନେଇଯାଇଛି। କବିତାର ସ୍ବର ଓ ଅ।ତ୍ମା ମନକୁ ବିମୁଗ୍ଧ କରି ହୃଦୟରେ ଭିଜାଭିଜା ବାସ୍ନା ଭରିଦିଏ । ଅତୁଳନୀୟ ସାରସ୍ବତ ସମ୍ଭାର। ସାର୍ଥକ, ସଫଳ ସୃଜନ।
  • author
    04 June 2020
    "ଏମିତି ସ୍ୱପ୍ନ ମୁଁ ଅନେକ ଦେଖିଛି ଅନେକ ଫୁଲ କିନ୍ତୁ ଅଫୁଟା ରହିଛି, ଏମିତି କବିତା ମୁଁ ଅନେକ ପଡ଼ିଛି ହେଲେ ଏମିତି ବାସ୍ନା ମୁଁ କମ ପାଇଛି।"- 👌👌 ଚମତ୍କାର ରଚନା, ବଢିଆ ଲାଗୁଛି।
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Suprava Mohanty
    03 August 2020
    ଆପଣଙ୍କ କବିତାରେ ଗୋଟେ ନିଆରା ବାସ୍ନା 👌👌
  • author
    21 August 2021
    କବିତା " ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ " ରୋମାଣ୍ଟିକ ଚେତନାର ଏକ ନିଚ୍ଛକ ଚିତ୍ର। ଉପମେୟ ଓ ଉପମାନର ସଂଶ୍ଳେଷଣ କବିତାର ଭାବଭୂମିରେ ଅନୁପମ ସାରସ୍ବତ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଭରି ଦେଇଛି। ରଂଗ ନାହିଁ ଖେଳୁଛି, ବର୍ଷା ନାହିଁ ଭିଜୁଛି, ବସନ୍ତ ନାହିଁ ମଳୟ ଛୁଉଁଛି, ଲହରୀ ଥମୁନି ବାଲିଘର ଗଢୁଛି, ଚନ୍ଦ୍ରମା ନାହିଁ ଚାନ୍ଦିନୀ ଦେଖୁଛି, ଜଳ ନାହିଁ ବୁଡିଯାଉଛି ଭଳି ବିଭିନ୍ନ ଚମତ୍କାରୀ ଚିତ୍ରକଳ୍ପ ଓ ଏହାର ସାଂଗିତିକତା ମୂଲ୍ୟବୋଧ କବିତାକୁ ଉଚ୍ଚାଂଗ ଶିଖରକୁ ନେଇଯାଇଛି। କବିତାର ସ୍ବର ଓ ଅ।ତ୍ମା ମନକୁ ବିମୁଗ୍ଧ କରି ହୃଦୟରେ ଭିଜାଭିଜା ବାସ୍ନା ଭରିଦିଏ । ଅତୁଳନୀୟ ସାରସ୍ବତ ସମ୍ଭାର। ସାର୍ଥକ, ସଫଳ ସୃଜନ।
  • author
    04 June 2020
    "ଏମିତି ସ୍ୱପ୍ନ ମୁଁ ଅନେକ ଦେଖିଛି ଅନେକ ଫୁଲ କିନ୍ତୁ ଅଫୁଟା ରହିଛି, ଏମିତି କବିତା ମୁଁ ଅନେକ ପଡ଼ିଛି ହେଲେ ଏମିତି ବାସ୍ନା ମୁଁ କମ ପାଇଛି।"- 👌👌 ଚମତ୍କାର ରଚନା, ବଢିଆ ଲାଗୁଛି।