pratilipi-logo Pratilipi
English

The poem

2
8

I am not a poet but tried.

Read now
About
author
Manasvi Singh
Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Renu Pandey
    22 జనవరి 2020
    very good
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Renu Pandey
    22 జనవరి 2020
    very good