pratilipi-logo Pratilipi
English

ପ୍ରଥମ ଦେଖା

4.7
62
छोटी कवितायेंଆଧୁନିକ

ଦେଖିଥିଲା ଏ ଆଖି ତୁମକୁ ପ୍ରଥମ ଥର। ତୁମର ସେ କଥାକୁହା ଆଖି ଆଉ  ଥରିଲା ଓଠ ଚହଲେଇ ଦେଇଥିଲା ହୃଦତନ୍ତ୍ରୀ ମୋର। ଘର କରି ନେଲ ମୋ ମନରେ , ଅସୁମାରୀ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଇଗଲ ଆଖିରେ। ଭଲପାଇଥିଲି ପାଉଛି ପାଉଥିବି ଜନ୍ମ ଜନ୍ମରେ ...

Read now
About

ଗଳ୍ପ ଉପନ୍ୟାସ ପ୍ରତି ମୋର ଅହେତୁକ ଦୁର୍ବଳତା। ପଢିବାବେଳେ କୁଆଡେ ନିଘା ନ ଥାଏ। ବହୁତ କଷ୍ଟ ହୁଏ ଆଖି ଫେରେଇ ଆଣିବାକୁ।

Reviews
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Pinali
    08 अगस्त 2021
    Mana ra bhaba ku kabita madhama re lekhichanti.. sundar kabita ti 😊😊
  • author
    Satya Priya Swain
    12 अप्रैल 2021
    ପ୍ରକୃତ ରେ ଭଲ ପାଉଥିବା ମଣିଷକୁ ତ ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ପାଇଁ ଏ ମନ ଖୋଜିଥାଏ। ସୁନ୍ଦର କବିତାଟିଏ।
  • author
    Rashmita Bhatta
    17 अप्रैल 2020
    ଏଇତ ପ୍ରକୃତ ଭଲପାଇବା ।।।
  • author
    Your Rating

  • REVIEWS
  • author
    Pinali
    08 अगस्त 2021
    Mana ra bhaba ku kabita madhama re lekhichanti.. sundar kabita ti 😊😊
  • author
    Satya Priya Swain
    12 अप्रैल 2021
    ପ୍ରକୃତ ରେ ଭଲ ପାଉଥିବା ମଣିଷକୁ ତ ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ପାଇଁ ଏ ମନ ଖୋଜିଥାଏ। ସୁନ୍ଦର କବିତାଟିଏ।
  • author
    Rashmita Bhatta
    17 अप्रैल 2020
    ଏଇତ ପ୍ରକୃତ ଭଲପାଇବା ।।।